Więcej
    Komentarze
    No tak, jak ktoś jest gruby to jedyną alternatywą jest ciągłe i nieustanne poszerzanie spodni!
    @zbuntowana9 Aż w końcu pacjent dostanie zawału
    już oceniałe(a)ś
    8
    0
    Tylko że drogi w Katowicach już istnieją i wciąż powstają nowe. Tym czasem sieć komunikacji publicznej nie istnieje, a sama komunikacja w stanie agonalnym. Ale czemu by nie poudawać jeszcze trochę, że w miasto da się wcisnąć jeszcze więcej samochodów, a niemożliwe jest możliwe.
    już oceniałe(a)ś
    37
    5
    Gdyby umiała latać, cały Urząd Miejski fruwałby jak gołębica. Gdzie Wy (urzędnicy) macie rozum? To że sami wozicie tyłki samochodami do pracy i z powrotem to jeszcze nie powód, żeby wyasfaltować całe miasto i połączyć każdą drogę z każdą. Co chwilę dobudowujecie jakąś drogą i korki zamiast maleć rosną - nie widzicie tego ???
    @topel wieszu, że to nie urzędnicy decydują a wybrani przez Ciebie Radni i Prezydent? Więc jeśli ktoś by fruwał to Ty
    już oceniałe(a)ś
    1
    3
    Katowice miasto ogrodów
    już oceniałe(a)ś
    16
    5
    Czyli nie zmniejszamy liczby samochodów, tylko budujemy nowe drogi jak np łącznik Bażantów z Szarych Szeregów
    już oceniałe(a)ś
    16
    6
    Jak w takim tempie jak rynek Uszok-Krupa to juz je mamy ... wybudowane
    już oceniałe(a)ś
    13
    5
    W zakresie poprawy bezpieczeństwa drogowego przede wszystkim powinno się podjąć działania w kierunku modernizacji infrastruktury, w tym sygnalizacji świetlnej, której częstokroć albo brakuje, albo jest w miejscach, w której niepotrzebnie hamuje ruch, albo jest źle zaprogramowana, co powoduje korki – jaki jest np. sens dwóch sygnalizacji świetlnych w odległości 100 m w Ligocie przy ul. Piotrowickiej na wysokości Lidla i stacji Shell-dziennie tworzą się tam ogromna korki, drugie skrzyżowanie, które wymaga ingerencji, to skrzyżowanie ul. Panewnickiej z Armii Krajowej (przy Liceum nr 7), gdzie brakuje sekwencyjnych świateł, które umżliwiloyby zjazd samochodom jadącym ze starej Ligoty w kierunku dworca PKP w Ligocie-dodatkowo tamuje to ruch w kierunku Piotorowic,
    już oceniałe(a)ś
    9
    2
    zamiast asfaltować i rozjeżdżać całe podobno zielone miasto ogrodów, szczególnie na "południu", gdzie są jeszcze resztki prawdziwej zielonej przyrody poszedłbym w kierunku przebudowy istniejących szlaków komunikacyjnych i ich bezkolizyjności, w celu upłynnienia ruchu tras. Po co nam nowe drogi, skoro istniejące są możliwe do zmodernizowania, tylko potrzeba do tego wizji i zrozumienia problemu. Zamiast miliona świateł "po drodze" budujmy wiadukty bezkolizyjne i skrzyżowania wielopoziomowe. Dzisiaj grunty są coraz bardziej w cenie, więc oszczędzajmy naszą przestrzeń. Nie sztuka zabetonować wszystko dookoła bezmyślnie. Tutaj wrzucam kamień do ogródka tzw. planistów, celem rozwagi. Nie zgadzamy się na rujnowanie resztek zieleni (miasta ogrodów?) bo są inne rozwiązania.
    już oceniałe(a)ś
    7
    1