Więcej
    Komentarze
    I zamiast budowy ogromnego molocha Galerii Katowickiej można było wykorzystać stary dworzec - podróżni wysiadaliby z widokiem na odnowioną Dworcową. A jeszcze lepszym pomysłem byłoby schowanie torów na odcinku przynajmniej paruset metrów w tunelu, by nie przecinały miasta na dwie części. Tyle, że znów - jak w większości innych kwestii dot. przebudowy Katowic - zabrakło odwagi i miasto poszło po najmniejszej linii oporu.
    @arfer
    Chyba po linii najmniejszego oporu.
    A schowanie torów w tunelu to czyste sf.
    już oceniałe(a)ś
    2
    2
    @arfer
    Po linii najmniejszego oporu, zdecydowanie. Chodzi o opór w przepływie, jak np. w przepływie prądu przez linię kablową.
    Stary dworzec byłby fajny, ale zdaje się, że nie ma przy nim miejsca na odpowiednią liczbę torów i peronów. Dlatego powstał nowy.
    Przecięcie miasta na pół torami to katastrofa, już dawno powinny być projekty poprowadzenia kolei tunelami - jeśli Katowice poważnie myślą o jakimkolwiek rozwoju.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0