Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
1 z 12
Będzie to jedno z największych centr przesiadkowych i będzie kosztowało prawie 63 mln zł. Całkowicie zostanie przebudowana istniejąca pętla tramwajowa. Na razie wygląda ona jak wielka piaskownica. Na jej środku wyrośnie budynek dworca z peronami autobusowo-tramwajowymi, a na południe od niego powstanie plac dla autobusów. Z kolei wzdłuż ulicy Kościuszki czyli powyżej wiaduktu nad ul. Rzepakową powstanie wielopoziomowy parking dla samochodów. Ma być to miejsce dla 499 pojazdów.
W centrum przesiadkowym pasażerowie znajdą zadaszone perony, parking dla rowerów i postój taksówek. Przy węźle będzie też budynek obsługi podróżnych, z poczekalnią, toaletą, punktem zakupu biletów, małą gastronomią i kioskiem. Prace w tym miejscu zaczęły się w lipcu tamtego roku i mają potrwać do końca tego roku.
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
2 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
3 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
4 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
5 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
6 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
7 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
8 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
9 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
10 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
11 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Aleksander Chodura / Gazeta Wyborcza
12 z 12
Budowa węzła przesiadkowego w Brynowie
Wszystkie komentarze