Katowice chcą przebudować wschodni wylot z tunelu
Więcej
    Komentarze
    Planowana przebudowa niewiele zmieni. W dalszym ciągu będzie dochodziło do zmian pasa ruchu na odcinku od wjazdu na DTŚ z ulicy Dudy -Gracza na DTŚ w kierunku ul. Bogucickiej. Bez zachowania uwagi kierowców i tak będzie dochodziło do kolizji.
    Niewiele też zmieni się w zakresie korkowania się DTŚ w godzinach szczytu przed skrzyżowaniem z ul. Dudy-Gracza i i przed rozjazdem w rejonie ul. Bogucickiej. Ruch na prawoskręcie w kierunku Tychów rozładuje się tylko o tyle samochodów ile będzie się mieścić na pasie dojazdowym do nowej estakady i na samej estakadzie. Jest to prawdopodobnie kilkadziesiąt samochodów. Sam wjazd na drogę do Tychów dalej będzie odbywał się jednym pasem, a więc ten odcinek będzie determinował przepustowość skrętu na tyską trasę.
    Jednocześnie w przypadku całkowitego zajęcia lewego pasa na lewoskręcie na Tychy może dochodzić do blokowania DTŚ przy jeździe na Sosnowiec, a być może też na Mysłowice.
    Chyba lepiej poszukać rozwiązanie w postaci lepszego oznakowania niż wydawać prawie 100 mln zł (w praktyce pewnie sporo ponad 100 mln) na wątpliwe rozwiązanie problemu.
    T,. Studnicki
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    kto to wymyślił? już sobie wyobrażam ludzi wyjeżdżających z tunelu i nie mogących się zdecydować, czy z lewego skrajnego pasa mam jechać w kierunku A4, czy ze skrajnego prawego? I te manewry na ostatnią chwilę na środkowych pasach podczas podejmowania decyzji... no lepszego idiotyzmu nie widziałem
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    To jest koszmar.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0