W okresie świątecznym centra handlowe często zachęcają do większych zakupów na przykład choinką gratis. Tymczasem jedno z centrów handlowych w Mysłowicach wymyśliło promocję także we Wszystkich Świętych.
Za każde 50 złotych wydane w centrum handlowym można dostać... znicz.
- Czy taka promocja jest stosowna? - zapytaliśmy Michała Kucię z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, eksperta do spraw marketingu.
- Znicz to normalny produkt - odparł. - Ale kontrowersja jest, bo Wszystkich Świętych to czas zadumy, a nie moment, kiedy powinniśmy szaleć za zniczami. Zdaniem eksperta nie należy się jednak dziwić. Sklepy będą miały na tyle kontrowersyjne pomysły, na ile my, konsumenci, pozwolimy. Przykład zniczy w Mysłowicach to rodzaj amunicji marketingowej. Sklep już jest zwycięzcą, bo o tej promocji w ogóle rozmawiamy. Pojawiła się nazwa sklepu - news jest udostępniana w mediach społecznościowych. Tozysk dla przedsiębiorcy, wartość dodana z kontrowersyjnej reklamy.
Wszystkie komentarze