Czy nasze miasta mogą być ładne? Co zrobić, by reklamy przestały je szpecić? Dziś rozmawiamy o tym w Mikołowie. Miasto wprowadza w życie uchwałę krajobrazową.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Naszymi gości są: Mateusz Handel, zastępca burmistrza Mikołowa, dr Anna Adamus-Matuszyńska, ekspertka ds. PR i kreowania wizerunku miast z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach prof. Justyna Kucharczyk, prorektor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, i Piotr Kuczera, prezydent Rybnika.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Bardzo interesująca dyskusja. Brawa dla Mikołowa za uchwałę krajobrazową.
    Jedna uwaga do słów prof. Justyny Kucharczyk - reklama nie zawsze musi być płatna, jeżeli powieszę sobie baner na moim płocie, który reklamuje moje usługi, wtedy to nie jest przecież usługa płatna, bo nie płacę sama sobie za reklamę.
    @Lisbeth
    Przepraszam, to były słowa dr Anny Adamus-Matuszyńskej.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Miała być debata na żywo także na stronie wyborczej, tymczasem jest wyłącznie na Facebooku...
    @Senlin
    Jest na żywo na wyborczej.pl
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @Lisbeth
    Ciekawe gdzie, bo tutaj była tylko ramka z Facebooka.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0