Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

W najbliższą sobotę Górnik zagra na własnym stadionie z Wisłą Kraków. Z tej okazji bukmacher zdecydował założyć się z kibicami Trójkolorowych o to, czy na tym spotkaniu wszystkie miejsca na stadionie zostaną zajęte. Jeżeli tak się stanie i mecz obejrzy komplet widzów, STS wspomoże finansowo powstanie unikatowej sektorówki w kształcie klubowego trykotu.

Bilety na spotkanie zakupiło już ponad 20 tysięcy fanów. W kasach pozostała już resztka – około tysiąca – wejściówek.

Pozytywne emocje

– STS to zaangażowany sponsor polskiego sportu, który wspiera wszystkich kibiców bez względu na barwy klubowe. Zależy nam na akcjach skierowanych bezpośrednio do fanów sportu, ponieważ to oni tworzą wyjątkową atmosferę podczas rozgrywek i są ich najważniejszą częścią. Takie inicjatywy sprawiają, że mecze mają więcej pozytywnych emocji – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Firma jest oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz Vive Kielce, a także innych klubów i związków sportowych. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.