Więcej
    Komentarze
    Na południu Katowic wieśniaki niech się przesiądą na bryczki i wozy drabiniaste
    @gesipipek65 zal ci dup. sciska ze tu nie mieszkasz co
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @gesipipek65 Bardzo chętnie. Ekologia teraz w modzie.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @gesipipek65 jak ktoś jest wsiokiem to nawet jak mieszka w centrum i codziennie jeździłby Pendolino to swojego prostactwa nie wypleni
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Co z tego, że do przystanku jest blisko, skoro jeździ na przykład jeden autobus co półtorej godziny, i komunikuje się z centrum miasta w czasie 50 minut? Przykładem tutaj są Borki - na mapce wygląda jak idylla komunikacyjna, w praktyce stamtąd praktycznie nie sposób się wydostać.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Problemem jest nie to czy coś jeździ ale co ile jeździ... W KZK GOP na razie NIKT nie potrafi rozkładu ułożyć... Przerabiam to codziennie.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    W tym kontekście spójrzmy na planowaną nową linię tramwajową do Piotrowic. Ma biec częściowo pod lasem. Chyba powinna biec tak, aby jak najwięcej mieszkańców mogło dojść do przystanku w <5 min.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Katowice ulica Żeliwna to też pustynia komunikacyjna , i fakt Podlesie totalne dno dzielnica która ma prawie 10 tyś mieszkańców A Murcki 4 tyś a jaką mają ofertę lepiej nie pisać .
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Litości: jeśli chodzi o Giszowiec, to na czerwono i bordowo zaznaczone są lasy. No chyba, że uwzględniacie grzybiarzy
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Choć zainteresowani z dzielnic wiedzą jaki jest dostęp do komunikacji publicznej, to jest to bardzo ważna analiza przestrzenna. W szczególności wyborcy z południa Katowic powinni przynieść te mapy na spotkania wyborcze (za rok) z NOWYMI kandydatami na prezydenta Katowic. Na spotkania z obecną władzą i rozmowy o komunikacji publicznej szkoda czasu . Czas tych ludzi już dawno minął.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0