Jednocześnie z linią tramwajową z Brynowa na os. Odrodzenia powstanie projekt drogi dla samochodów i trasa rowerowa - zapowiada Urząd Miasta w Katowicach

Tutaj znajdziecie mapę z przebiegiem linii tramwajowej w pełnej rozdzielczości >>>

Zgodnie z decyzją prezydenta Marcina Krupy tramwaj na os. Odrodzenia pojedzie najpierw ul. Rzepakową, następnie skieruje się na tyły marketu przy ul. Jankego i obrzeżem terenów leśnych dotrze do ulicy Szenwalda. Stąd ma jechać ul. Ziołową do Krynicznej, brzegiem lasu (z dala od domów, osiedla Odrodzenia i ul. Radockiego) aż do ul. Bażantów. Tutaj tramwaj na chwilę zbliży się do osiedla i pojedzie ul. Radockiego. Przy kościele odbije jednak w stronę Bażantowa, gdzie będzie centrum przesiadkowe. Na całej trasie o długości 5,3 km zaplanowano osiem przystanków. Jej budowa ma kosztować ok. 95 mln zł.

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.

Marcin Ręczmin poleca
Czytaj teraz
Więcej
    Komentarze
    trasa kompletnie bez sensu chyba, że ktoś wybiera się na grzyby albo mieszka na Bażantów
    już oceniałe(a)ś
    37
    4
    Władza ma zawsze rację, jeżli nie będą jeżdzić mieszkańcy to zawsze może być to atrakcja turystyczna. Np "Szlak Śladami najgłupiej wydanych środków pomocy unijnej". - Stadion Śląski, Inwestycje Tramwajów Śląskich i inne kwiatki A swoją drogą pod wrażeniem wielkich talentów managerskich Pana Piotra U. Wielki szacunek
    już oceniałe(a)ś
    35
    5
    Mafia buduje - dla garstki mieszkańców którzy nie będą korzystać - cuda na kiju - katofice miasto oszukańczych ogrodów. A oszust ssie z 6 spółek wypłaty - cuda panie !
    już oceniałe(a)ś
    36
    7
    Etap 1: zbudujemy tramwaj na południe Etap 2: wzdłuż torów zbudujemy drogę dla samochodów Etap 3: z projektu znikają tory tramwajowe Etap 4: rozpoczynamy budowę
    już oceniałe(a)ś
    26
    1
    Szkoda tego lasu. Swietne trasy rowerowe.
    już oceniałe(a)ś
    29
    5
    Jacy ci urzędnicy są durni!!!! Promocja transportu publicznego i budowa nowych dróg!!!??? Obniżcie ceny za bilety to się będzie opłacało jeździć autobusami!!!
    już oceniałe(a)ś
    27
    4
    ciekawe kto mieszka w okolicy planowanej pętli na Kostuchnie :):) droga musi być, jak dojadą do centrum mieszkańcy okolicznych domów , głównie ulicy Młyńskiej co ? a motłoch niech myśli że to dla nich :):)
    już oceniałe(a)ś
    16
    0
    Jasnie Panujacy Dr Marcin Krupa, ( doktorat na Wydz. Transportu Politechniki Ślaskiej ) robi habilitację w temacie, który przedstawił na konferencji na temat tramwaju na południe Katowic . Ot co ! A recenzenci sa juz wybrani, i na pewno nie jesteśmy to my obywatele wojewódzkiego miasta Katowie, wyborcy Krupy. Ale .... za 3 lata ..... panie Krupa bedzie nas pan prosił, a my pamiętliwi jesteśmy !!!
    już oceniałe(a)ś
    15
    1