Lustro od wieków by³o traktowane jako przedmiot tajemniczy i magiczny, który jest bram± do innych ¶wiatów. M³odzi przedsiêbiorcy z Katowic wymy¶lili, ¿e mo¿e to byæ ¶wiat reklamy.

Zbudowanie lustra wyświetlającego reklamy to pomysł Arkadiusza Adamka, który założył firmę Abyss Glass. - Rok temu przeglądałem internet i znalazłem stronę pewnego Holendra. Zrobił lustro, na którym wyświetlały się informacje. Pomyślałem, że to bardzo dobry pomysł do wykorzystania w reklamie. Klasyczne nośniki reklamowe już się ludziom opatrzyły. Występuje nawet tzw. banner blindness, czyli odruchowe odwracanie wzroku od reklam. Co innego jest z lustrem. Ludzie zawsze z ciekawością w nie patrzą, choćby po to, żeby sprawdzić, jak wyglądają - mówi Arkadiusz Adamek.

Twoja przegl±darka nie ma w³±czonej obs³ugi JavaScript

Wypróbuj prenumeratê cyfrow± Wyborczej

Pe³ne korzystanie z serwisu wymaga w³±czonego w Twojej przegl±darce JavaScript oraz innych technologii s³u¿±cych do mierzenia liczby przeczytanych artyku³ów.
Mo¿esz w³±czyæ akceptacjê skryptów w ustawieniach Twojej przegl±darki.
Sprawd¼ regulamin i politykê prywatno¶ci.

Roman Imielski poleca
Czytaj teraz
Wiêcej
    Komentarze
    >dobry pomys³ do wykorzystania w reklamie Philip K. Dick ju¿ w 1954, w opowiadaniu "Sales Pitch" przewidzia³ jak bêdzie wygl±daæ nachalna reklama. Autorowi natomiast polecam zapoznanie siê z definicj± idiomu "zrobiæ interes", bo niesie on za sob± pewien ciê¿ar ekonomiczny, nie wyra¿ony w ilo¶ci lajków na FB.
    ju¿ ocenia³e(a)¶
    2
    0
    monitor + lustro = profit
    ju¿ ocenia³e(a)¶
    0
    0