Lustro od wieków by³o traktowane jako przedmiot tajemniczy i magiczny, który jest bram± do innych ¶wiatów. M³odzi przedsiêbiorcy z Katowic wymy¶lili, ¿e mo¿e to byæ ¶wiat reklamy.
Zbudowanie lustra wyświetlającego reklamy to pomysł Arkadiusza Adamka, który założył firmę Abyss Glass. - Rok temu przeglądałem internet i znalazłem stronę pewnego Holendra. Zrobił lustro, na którym wyświetlały się informacje. Pomyślałem, że to bardzo dobry pomysł do wykorzystania w reklamie. Klasyczne nośniki reklamowe już się ludziom opatrzyły. Występuje nawet tzw. banner blindness, czyli odruchowe odwracanie wzroku od reklam. Co innego jest z lustrem. Ludzie zawsze z ciekawością w nie patrzą, choćby po to, żeby sprawdzić, jak wyglądają - mówi Arkadiusz Adamek.
Wszystkie komentarze